Avís sobre la utilització de cookies.

Aquest lloc utilitza cookies pròpies i de tercers. Si continues navegant, considerem que n'acceptes la utilització. Més informació.
Tancar

Advertiment sobre la utilització de galetes (cookies)

El lloc web de Xarxac17 utilitza galetes o cookies. Les cookies són petits fitxers que el navegador guarda al disc dur de l'usuari. No són perjudicials per l'ordinador i serveixen per permetre una navegació més fluïda i personalitzada. Les cookies mai guarden informació personal que identifiqui l'usuari.

També utilitzem cookies analítiques per fer un seguiment de les visites del lloc web.

En concret, el lloc web de Xarxac17 utilitza les següents cookies:

Origen de la cookie

Nom

Finalitat

Més informació

Joomla

(pot variar el nom)

Cookie tècnica, necessària pel funcionament del lloc web. Permet oferir els serveis que espera l'usuari, com la navegació o l'accés a àrees segures.

 

Google Analytics

_ga

Recopilen informació anònima sobre la navegació dels usuaris per tal de conèixer l'origen de les visites i altres dades estadístiques similars.

Centre de privacitat de Google

Si necessiteu més informació sobre el funcionament de les cookies, podeu visitar www.allaboutcookies.org o www.aboutcookies.org.

Com eliminar o bloquejar les cookies

Els navegadors permeten eliminar i/o bloquejar les cookies que instal·la el lloc web. Des de Xarxac17 recomanem no fer-ho, per tal que l'usuari pugui experimentar la millor navegació possible.

La gestió de les cookies és lleugerament diferent per cada navegador. Aquí teniu la informació de com fer-ho pels navegadors més utilitzats actualment:

Les cookies de les xarxes socials

Al visitar els perfils de Xarxac17 de les xarxes socials, s'instal·len cookies de tercers a tots els visitants, encara que no siguin usuaris registrats de les diferents plataformes.

 

Xarxac17 a Google+ i Google Maps. Cookies: test_cookie, NID, OTZ, PREF. Més informació a la Pàgina de Cookies de Google.

Alguns dels elements prioritaris d'actuació en aspectes relacionats amb la mobilitat de persones i transport de mercaderies a la C-17 i xarxa de carreteres vinculades:

 

  • Programar les millores previstes de la carretera C-17, en especial en les zones sud, ampliació amb tercer carril partir de La Garriga i variant entre Granollers i Mollet del Vallès

En relació al funcionament i estat de la carretera C-17, es recull la demanda per l’estat de la carretera en el tram d’inicis del Congost, tant bon punt s’acaba el límit de la concessió de Cedinsa en direcció a Barcelona. En dies de pluja i boira,  són freqüents els accidents en aquest tram i en conseqüència les retencions de trànsit. Així mateix en els inicis de la concessió de Cedinsa, degut a la situació geològica, el paviment de la calçada de la C-17 presenta nombrosos i perillosos bonys que comporten una irregularitat perillosa per a la circulació.

Respecte als trams del sud de la C-17, s’informa de l’execució de les obres dels nous accessos a Mango, amb la millora de l’enllaç de la C-17 amb la carretera de Llicà d’Amunt i de Granollers. Es comenta que amb la posta en marxa d’aquest important centre logístic la densificació del trànsit de camions que generarà pivotarà en un dels trams més congestionats de la C-17 entre Granollers i Mollet. Es comenta la possibilitat d’obtenir i analitzar l’Estudi de mobilitat obligada d’aquest centre i amb les dades de moviment diari de camions veure la seva incidència.

  • Avançar en el redacció de l'estudi informatiu de la variant de Ribes i del túnel de Toses i programar l'execució en dues fases, començant per la variant

Està previst realitzar una consulta a la D.G. Infraestructures de la Generalitat per conèixer l’estat i les previsions respecte aquests projectes.

 

  • Anàlisi dels plans de transport de viatgers de Catalunya i desplegament dels serveis de bus "exprés.cat", ara amb serveis radials a Barcelona i per tant sense oblidar la necessària transversalitat de noves rutes.

Es proposaran millores en les estacions d’autobusos i la possibilitat d'allargar el servei fins a Ripoll. També es constata l’existència de l’actual servei Eix Bus (Manresa-Vic Girona) pel que seria molt interessant la coordinació dels operadors per cercar la millora de la connectivitat. El pla de transport de viatgers 2014-2020 es preveu estigui en exposició pública properament i serà el moment de fer-hi aportacions i al·legacions.

 

  • Completar la integració tarifaria a Osona, ara només existent de Vic cap al sud, per tal incloure les línies provinents del nord de la comarca

Sobre aquest punt es va decidir incorporar el Ripollès.

 

  • Anàlisi de les previsions viàries dels plans territorials regionals i definir prioritats.

Es vol potenciar els plans territorials regionals que generin activitat econòmica.