Avís sobre la utilització de cookies.

Aquest lloc utilitza cookies pròpies i de tercers. Si continues navegant, considerem que n'acceptes la utilització. Més informació.
Tancar

Informació sobre les cookies utilitzades


T’informem que en aquest lloc web es fan servir cookies amb la finalitat d’executar les comunicacions electròniques pròpies de la navegació i també amb la finalitat de prestar o habilitar els serveis o les funcionalitats que puguis demanar. Aquestes cookies:

  • Recorden la preferència d’idioma assenyalada.
  • Augmenten la seguretat de la navegació en el nostre lloc web.
  • Permeten que la navegació sigui més fàcil.
  • Fan possible reproduir continguts multimèdia.


Aquest lloc web també fa servir cookies destinades a recollir informació sobre la navegació dels usuaris al lloc, de manera totalment anònima i dissociada, amb finalitats estrictament estadístiques i de millora de la funcionalitat, l’ús de les quals ens permet:

  • Conèixer el nombre de visitants del forumcppgranollers.cat
  • Comptabilitzar el nombre de visites en cada una de les diverses pàgines d’aquest web
  • Conèixer l’activitat al web per identificar problemes i millores en la navegació


Pots desactivar l’ús de les cookies en qualsevol moment mitjançant la modificació dels paràmetres de configuració del teu navegador:

Configuració de cookies d'Internet Explorer
Configuració de cookies de Firefox
Configuració de cookies de Google Chrome
Configuració de cookies de Safari

Alguns dels elements prioritaris d'actuació en aspectes relacionats amb la mobilitat de persones i transport de mercaderies a la C-17 i xarxa de carreteres vinculades:

 

  • Programar les millores previstes de la carretera C-17, en especial en les zones sud, ampliació amb tercer carril partir de La Garriga i variant entre Granollers i Mollet del Vallès

En relació al funcionament i estat de la carretera C-17, es recull la demanda per l’estat de la carretera en el tram d’inicis del Congost, tant bon punt s’acaba el límit de la concessió de Cedinsa en direcció a Barcelona. En dies de pluja i boira,  són freqüents els accidents en aquest tram i en conseqüència les retencions de trànsit. Així mateix en els inicis de la concessió de Cedinsa, degut a la situació geològica, el paviment de la calçada de la C-17 presenta nombrosos i perillosos bonys que comporten una irregularitat perillosa per a la circulació.

Respecte als trams del sud de la C-17, s’informa de l’execució de les obres dels nous accessos a Mango, amb la millora de l’enllaç de la C-17 amb la carretera de Llicà d’Amunt i de Granollers. Es comenta que amb la posta en marxa d’aquest important centre logístic la densificació del trànsit de camions que generarà pivotarà en un dels trams més congestionats de la C-17 entre Granollers i Mollet. Es comenta la possibilitat d’obtenir i analitzar l’Estudi de mobilitat obligada d’aquest centre i amb les dades de moviment diari de camions veure la seva incidència.

  • Avançar en el redacció de l'estudi informatiu de la variant de Ribes i del túnel de Toses i programar l'execució en dues fases, començant per la variant

Està previst realitzar una consulta a la D.G. Infraestructures de la Generalitat per conèixer l’estat i les previsions respecte aquests projectes.

 

  • Anàlisi dels plans de transport de viatgers de Catalunya i desplegament dels serveis de bus "exprés.cat", ara amb serveis radials a Barcelona i per tant sense oblidar la necessària transversalitat de noves rutes.

Es proposaran millores en les estacions d’autobusos i la possibilitat d'allargar el servei fins a Ripoll. També es constata l’existència de l’actual servei Eix Bus (Manresa-Vic Girona) pel que seria molt interessant la coordinació dels operadors per cercar la millora de la connectivitat. El pla de transport de viatgers 2014-2020 es preveu estigui en exposició pública properament i serà el moment de fer-hi aportacions i al·legacions.

 

  • Completar la integració tarifaria a Osona, ara només existent de Vic cap al sud, per tal incloure les línies provinents del nord de la comarca

Sobre aquest punt es va decidir incorporar el Ripollès.

 

  • Anàlisi de les previsions viàries dels plans territorials regionals i definir prioritats.

Es vol potenciar els plans territorials regionals que generin activitat econòmica.