Avís sobre la utilització de cookies.

Aquest lloc utilitza cookies pròpies i de tercers. Si continues navegant, considerem que n'acceptes la utilització. Més informació.
Tancar

Informació sobre les cookies utilitzades


T’informem que en aquest lloc web es fan servir cookies amb la finalitat d’executar les comunicacions electròniques pròpies de la navegació i també amb la finalitat de prestar o habilitar els serveis o les funcionalitats que puguis demanar. Aquestes cookies:

  • Recorden la preferència d’idioma assenyalada.
  • Augmenten la seguretat de la navegació en el nostre lloc web.
  • Permeten que la navegació sigui més fàcil.
  • Fan possible reproduir continguts multimèdia.


Aquest lloc web també fa servir cookies destinades a recollir informació sobre la navegació dels usuaris al lloc, de manera totalment anònima i dissociada, amb finalitats estrictament estadístiques i de millora de la funcionalitat, l’ús de les quals ens permet:

  • Conèixer el nombre de visitants del forumcppgranollers.cat
  • Comptabilitzar el nombre de visites en cada una de les diverses pàgines d’aquest web
  • Conèixer l’activitat al web per identificar problemes i millores en la navegació


Pots desactivar l’ús de les cookies en qualsevol moment mitjançant la modificació dels paràmetres de configuració del teu navegador:

Configuració de cookies d'Internet Explorer
Configuració de cookies de Firefox
Configuració de cookies de Google Chrome
Configuració de cookies de Safari

 

Alguns dels elements prioritaris d'actuació en aspectes relacionats amb la mobilitat de persones i transport de mercaderies per ferrocarril són:

 

  • Assolir el desdoblament parcial en tres trams de la línia de ferrocarril R-3 plantejat pel Conseller de Territori i Sostenibilitat. 

El Ministeri de Foment està elaborant els primers estudis per poder procedir a la DIA -  declaració d’impacte ambiental - del projecte de desdoblament parcial de la R3 (un tram al Vallès i un altre tram a Osona). D’aquesta manera es pot procedir durant el 2015 a la redacció del projecte constructiu i tenir-ho tot a punt per tal de poder  dotar una partida d’inversions en el pressupost general de l’estat de  2016, i així poder iniciar les obres aquest any.

 

  • Reclamar la redacció del projecte de desdoblament de la R-3 de Montcada a Ripoll

Atès el temps transcorregut en relació a l’únic projecte de desdoblament de la R3 fins ara existent, es constata que la DIA ha caducat pel que caldrà iniciar-ho tot de nou en el seu moment . Ara però cal dipositar tota la confiança en la proposta de desdoblament parcial del punt anterior.  Notícia relacionada: El govern veu difícil...(El 9Nou, 8.12.2014)

 

  • Impulsar la millora de la freqüència del ferrocarril entre Vic i Ripoll

A partir de l'estudi fet per l'AMTU, que proposa petites actuacions que possibiliten creuament de combois. S'ha elaborat el document de proposta "Increments de freqüència en el tram Vic-Ripoll de la línia de ferrocarril R3" que podeu consultar a l'apartat Documents. S'acorda treballar sobre aquest document per estudiar el temps d'espera den les estacions per poder millorar més la freqüència. Properament es presentarà el treball definitiu. Per portar a terme aquest projecte, caldria una inversió moderada.

 

  • Estudiar les alternatives per promoure el transport de mercaderies per ferrocarril

Es constata la dificultat d'obtenir massa crítica suficient per reclamar una millora en el transport de mercaderies per ferrocarril. En aquests moments es disposa d'un servei de tren de mercaderies que enllaça Tarragona i Vic. Només pot impulsar-se en el camp del gran tonatge atès que en la distribució petita i mitjana la competitivitat del transport en camió és indiscutible, per preu, flexibilitat i disponibilitat.